kys min kendis røv....

This post was: 
.. kan i huske hvordan jeg fortalte jer, at jeg skulle lave opvisning i halvejen, Til EM kvalifikations runden i håndbold: Rusland vs. DK??
anyways.. her er resultatet så!

det kom heldigvis ikke på tv... undtaget det sidste hvor vi gik ud fra banen!.. så man kunne se en masse (undskyld mit franske) røve, i Pinke hotpants.. lækkert lækkert!
- så ja... nu kan i kysse min kendis røv, for den har været på tv ;)

- Ja det var bare lige noget fra en anden side af mig, udover moden ;), håber det er i orden :)!!


** BTW.. ! min papirs kjole blev færdig i dag, fordi der var generel prøve til showet.. hende der skal have den på synger FANTASTISK! og jeg er virkelig stolt af resultatet...
TV-SYD, kommer sandsynligvis og filmer lidt af showet, hvor kjolen jo så også bliver vist, i løbet af ugen :)
men nu får vi at se ikk ;)




just my gymnastics show, at a national sports event... this is another part of my life, besides the fashion...
hope it is okay ;)



LOVE NANNA

2 comments:

  1. I was just going to ask if you dance (I thought you mentioned it in the beginning) because you have perfect dancer legs!!

    ReplyDelete
  2. its actually rhythmic gymnastics haha..
    but i guess thats a compliment, all though i thoght dancers where tall?? haha
    thank you! :)

    ReplyDelete