Londons calling!

This post was: 
Ej i er altså ikke gode til gættelege! der var ikke EN af jer som gættede på noget som helst til det her(link) indlæg!! øv på jer! (i er nu ellers meget rare ;) haha.....)
ANYWAYS.. vil i høre hvad jeg skal? (og jeg forestiller mig ALLE jer råber "jaaa" i kor hæhæ)... til sagen! jeg skal til London i 1 måned (som titlen siger)!  Jeg skal læse Design på Central Saint Martins.. som i sikker alle ved er en super fantastisk design og kunst skole, hvor bl.a. Stella McCartney er uddannet ;)...
jeg skal læse hver dag fra kl 10-16... og det var faktisk lidt impulsivt af mor og jeg!
men jeg ser det som en investering i min fremtid, som kan hjælpe mig ind på design skolen i KBH! :)
hvad siger i så (sikkert ikke så meget hæhæ!)

++ Okay der er lige en rigtig sej tøs som lige har svaret på spørgsmålet!! wuhuu!!
Bohoo you guys are bad at guessing games!! that is no fun! actually no one tried guessing anything in this post (link)!
ANYWAYS: now you prob wonna know what it is!... (I imagine everyone of you screaming "yeees" haha!)...
Im going to London 1 month this summer!!! im gonna study at central saint martins, to prepare me for the design school i want to apply for in a year!  you probebly know the school is da shizzle! if not... stella mcCartney and many others studied there!
I CANT WAIT... its a great opportunity for me! so.. just wanted to share! so exciting :)

++ okay there was just a really cool chick that tried guessing! yaay! :)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. Ej hvor fedt ! - Gid det var mig :)

    / Iben - http://ibenjosephinesverden.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Det er virkelig sejt at du gør det. Props for at følge sine drømme. Er helt misundelig. Du er sej!

    ReplyDelete
  3. Iben: tusinde tak :) tro mig jeg glæder mig skam også :)

    FrkForsom: Tusinde tak, det var da lige en confidence booster på en kedelig onsdag ;)! Men drømme skal gerne forfølges, hvad gør de ellers godt for :)!

    ReplyDelete