my designs - 100% paper dress

This post was: 
så her er mit endelige design af en brugpar kjole 100% af papir :)..
jeg er selv super stolt af det endelig resultat og at jeg formåede at få den til at være feminin fordi den var lidt af en sæk.. indtil der blev lavet nogle drastiske ændringer! :)
- jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige om den.. ud over at i kan se forestillingen ;)...
hun synger SÅ smukt, hørte hende for første gang i går, og troede ikke der kunne komme så meget stemme ud af en sådan lille petit pige ! :o

- jeg regner med at få fat i et bedre kamera og tage nogle billeder til min portofolie!
Og der var en som spurgte og jeg kunne lave et indlæg om adgangskrav osv til DKDS (danmarks design skole kbh). Jeg har ikke tænkt mig at lave et indlæg om kravene, fordi det står alt sammen forklaret på hjemme siden... men jeg vil i løbet af det næste år, vise jer de ting som kommer i min portofolie.. Tror det bliver et intenst år... præcist 1 år til ansøgnings opgaven skal sendes :o

jeg vil selvfølgelig gerne høre jeres mening (jeg har faktisk ikke hørt meget til den længe?) men ville blive glad for at høre hvad i syntes :)

So this is the final result of my paper dress! I am very proud, and also proud that it ended up being so feminin all though its 100% out of paper!..
I dont know what else to say about it?! its going in my portofolio for the design university that im applying for next year...
ill keep showing you more things that is going into my portofolio.. :)

of course i want to hear your oppinion about the dress... i havent heard much from my readers lately.. but it would be nice to hear it this time, since this is one of my bigger projects :)


LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

7 comments:

  1. thats actually amazing, made entirely out of paper...

    ReplyDelete
  2. Den er blevet super fin. Og som skrædder synes jeg at du har fået imponerende fin pasform i den. Den kan du godt være stolt af:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Omg, that is sooooo cool! i wish i had that kind of skills..

    oxox
    Papercut
    http://papercut-glitterfuck.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. WOW! Hvor er den flot! Hold da op :) Det er du godt nok dygtig til.

    ReplyDelete
  5. @Anna.. thank you very much!

    @FrkForsom... Tusinde tak... det er jeg rigtig glad for at høre, da det var en af de ting som jeg knoklede meget med :)

    @Anna... Tusinde tak :)

    @papercut... Well thank you!... I lack a lot of other valuable skills though ;)

    @Emma:... Tusinde tak ! :)

    ReplyDelete
  6. Hold nu k*ft den er flot! OMG... Jeg er simpelthen tom for ord :) Og du har selv lavet den.... Du er godt nok dygtig!!!

    ReplyDelete