my sketches - Walther

This post was: 
Så her er så den sidste skitse, af dem jeg har lavet fra bloggere.. det her er igen en rigtig sej blog som hedder Walther! billedet blev jeg bare vildt inspireret af med det samme! men jeg kunne ikke finde det igen hah! Jeg fandt det heldigvis!, desværre er jeg lidt skuffet over tegningen, klør som hænder og en lidt kikset kjole! bladr!
nå men jeg elskede stadig farverne! og syntes hendes blog fortjener opmærksomheden :)
++ jeg vil rigtig gerne lave en ny runde med bloggere som jeg tegner, så hvis i har fundet et outfit eller noget, som kunne være fedt at tegne, så kom endelig med forslag!, jeg syntes nemlig det er sjovt :) dog har jeg ikke hørt fra de bloggere jeg har tegnet, så det kan være de bare er mega pinlige over den måde de er tegnet på hæhæ ;)

so this is the last one from the bloggers round :).. this one is from a really cool blog too! although im not that proud of this drawing, i just feel like the blog deserves some attention haha! this pic just inspired me the moment i found it, but then i forgot to save where it was from, and i finally found it again YAY!
++ I would love to do another round where i sketch some bloggers outfits... so if you find an outfit or something that is really cool, please send me an link. I think its a fun challenge for me... but i dont know about the bloggers that i draw.. i havent heard from any of them.. so maybe they are very imbarrased about the way i drew them haha! ;)
LOVE NANNA

3 comments:

  1. Super fed blog du har. Er glad for at du har tilføjet dig som fast læser, har gjort det samme ved dig :-)
    Dine skitse billeder er rigtig flotte. Tror det ville være fedt som tophead billede, sammen med bloggens navn

    ReplyDelete
  2. Nej hvor er du altså bare sød! Tusinde tak, det værdsætter jeg rigtig meget - og hvor er det altså en god ide at tegne andres outfits :-) Jeg skal da nok linke til et outfit hvis jeg har et ;-)

    xx

    ReplyDelete
  3. Mapola: Tusinde tak! og det er et godt forslag... jeg vil overveje det engang når jeg evt blir træt af den jeg allerede har ;)

    Sofie: jamen det var da så lidt :) og tak tak tak!... det vil jeg da glæde mig super meget til at få så :)!

    ReplyDelete