my sketches - Wren Rad ss11

This post was: 
Okay så jeg lavede måske lidt om på designet hæhæ!... men i kan forhåbentlig se hvor hvad er tegnet fra... hvis det gav mening... syntes bare den der splatter effect var super fin så det skulle også prøves!
jeg er ret godt tilfreds med de her, og specielt den sidste af en eller anden grund... måske fordi jeg tegnede syningerne med, selvom det er noget jeg typisk ikke gør!
++jeg har været alt alt alt for tidligt oppe i dag, for at lave... (advarsel, lang liste på vej) frisk presset juice, pandekager, hjemmelavet müsli, lagkage, smoothie... og meget mere, for at fejre min mors rigtige fødselsdag. forresten hun blev super overrasket over vores overraskelse (?!).. så det var rart at se hende så glad..
farvel og tak, jeg er træt! godnat! (bum bum)



Okay so i took the freedom and kinda changed the designs hehe! but you can probebly tell where i got the inspiration from in each sketch ;).. i liked the splatter effect, and took it as a challenge, and i actually really like the result! for some reason i like the last one the best? maybe because i drew the stiches.. who knows. :)
++ I have been up way to early to make (hold on, a list is coming), scrambled eggs, pancakes, fresh homemade juice,  smoothie, and cake... to celebrate my moms real birthday.. she was really surpriced in the weekend, so that was really nice! :)
but im so so soooo tired, so goodnight! (bum bum)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

  1. IGEN IGEN alt for flotte tegninger (: Og jeg siger det IGEN du tegner bare fantastisk (:
    - xx.

    ReplyDelete
  2. Flotte Flotte tegninger og er helt vild med tøjet! det er virkelig lækkert! Kan godt lide ideen med at farverne er klattet på, eller hvad det nu hedder!

    ReplyDelete