NEW YORK - any tips?(give-away)

This post was: 
Jeg smutter til NYC om en lille måned (og ægypten 2 dage efter jeg er kommet hjem... muhahha)
anyways, jeg skal derhen med klassen. jeg har skam været der før.. ca 5 gange.
men jeg vil bare gerne have nogle tips af mine læsere.. hvad syntes i jeg skal se?
jeg regner med at tage til dt outket som ligger i jersey....tror jeg det hedder... den 1 time væk fra byen..
vi skal igennem de mange bydele, og vi skal gå over brooklyn bridge!
jeg skal også til Matts street (?) hvor alle de nye designere har butikker, til overkommelige priser!
men hvad syntes i? er der nogle små steder man bare SKAL se...
nogle små butikker osv..??

*jeg overvejer at lave en Give-away, med et eller andet jeg køber derovre fra... så hvad syntes i?
er der noget i gerne vil se til sådan en give away :)??



So im going to New York in a little month or so (and 2 days after im home, im going to egypt.. muhahhaha)
anyways...
what do YOU think i should see?
we will sww the brooklyn bridge, and parts of the city and a school in harlem and such, and since ive been there 5 times already, all of this isnt that new to me :)

so do you have any tips? good shopping, smaller stuff that is affordable... i know im going to Matts street (?) where the smaller designers are, at affordable prices.!

so any tips? :)


1 comment:

  1. I havent been yet, but everyone says the new Forever 21 in Time Square is AMAZING. Actually, Im going to go this week. lol.
    -The top of the roc (rockefeller) or the empire state for great city views.
    -Soho including Spring street/Mott Street/Broadway
    -Do you like pizza? If so, near the Brooklyn Bridge is a really good pizza place called Grimaldi's (on the Brooklyn side)
    -Serendipity! Yummy desserts!

    ReplyDelete