off day...

This post was: 
I går blev det hele bare lidt for meget...
jeg sover stadig ikke om natten pga. min fars død... og jeg syntes bare 2.g virker så uoverskueligt, og mit skema er proppet og.. og.. og..
-så jeg trækker stikket ud, og tillader mig at være ked af det, over min fars død, uden at skulle bekymre mig om noget som helst andet end mig...


så her er nogle billeder i kan kigge på imens ! :)
Follow Fashion Avec Nanna



Yesterday it all just became too much... here are the ingredients of the sour shit.. (pardon my french)

* no sleep since my farthers death
* schools tough!
* i cant concentrate
* im busy 29/7 ... and yes.. i mean 29/7!!

so yesterday it was just waaaay too much..
so today im taking a day off, and letting myself be sad about my fathers death... so no school, no blogging... just me and trying to get my mind togeather.. :)
-so there were some pics, to inspire you untill tomorrow, where im hopefully feeling a bit better :)
enjoy!
Follow Fashion Avec Nanna

LOVE NANNA



______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. *BIG HUG*

    Take your time for you hun! You deserve it. xox

    ReplyDelete
  2. fed blog..jeg tænkte på om du ikke ville blive fast læser på min og omvendt??

    -emmelie
    http://minblog-emmelie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @Alyssa... Thank you so much! you are being so awfully kind!! :)

    @Emmelie: Jamen tusinde tak jeg har kigget på din blog og kan kun sige i lige måde :) så jo ! :)

    ReplyDelete