preview - my paper dress design.

This post was: 
jeg har før fortalt jer om den papirskjole jeg er igang med..
jeg føler det er et større projekt som gerne skal med i min portifolie til DKDS.
kjolen har været svær, da jeg ikke må bruge lim, klips eller lign. men derimod, skulle kjolen være 100% papir...
det i ser her, er et slags bælte noget.. i kommer skam til at se mere... hvis i vil ;)??
so I have been designing this dress as part of a show, where my work is showcased..
its been hard work;
I am not allowed to use glue, stables, or anything else when putting the dress togeather..
100% paper!..
this is part of the dress... a "belt" thing...
wanna see more?? ;)

3 comments:

  1. virkelig nice! Vil rigtiggerne se mere, tænkte om du måske ikke ville lave et indlæg med krav til DKDS, og opgaven for at komme i? :)

    ReplyDelete
  2. altså nu har jeg jo ikke prøvet det endnu, men du kan starte med at tjekke deres hjemme side.!
    og alt hvad du gør for at skille dig ud kan jo gavne ;)

    ReplyDelete
  3. men du kan stille et konkret spørgsmål, så vil jeg da meget gerne svare :)!!
    prøv evt, min formspring i stedet, under "ask me" :)

    ReplyDelete