quick tip

This post was: 

Lige et hurtigt tip...
Jeg er stor fan af TIGER, de har tørklæder i 100% bomuld, som skifter farver efter tendenserne og sæsonerne, de er billige, og det er faktisk okay kvalitet. Mange bloggere har snakket om deres neglelakker for tiden. dem er jeg dog ikke SÅ ville med, men det kan være at kvaliteten er blevet væsentlig bedre siden jeg købte en sidst....
-Anyways, der er også mange fine ure lige nu, og som altid også nogle strømpebukser, som jeg syntes er i fin kvalitet til mit behov :)
Bare et tip til dem der gerne vil følge moden uden at have sin bankrådgiver i røven ;)



Just a tip for my danish readers.. sorry about that ;)

LOVE NANNA



______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment