This post was: 
Image 2 of ASOS Pleated Colour Block Trapeze DressImage 1 of ASOS Pleated Colour Block Trapeze Dress
så blev kjolen endelig fundet!
kender i det, når man mp købe hvilken som helst ting, og man så ikke kan finde noget?? sådan har jeg haft det! jeg har fåët lov til at købe en hvilken som helst kjole til min brors konfirmation, og hun betaler så.. og jeg har ledt i 1 måned, og har ikke været tilfreds med nogen.. så nu køber jeg den her! syntes altså også den er fin! og dejlig frisk, lækre farver... med en jakke, sorte sko, og evt. et smalt bælte alt efter hvordan den sidder :)
My mother allowed me to buy any dress and she would pay.. its for my brothers confirmation! but i havent been able to find one, that i REALLY liked.. maybe im just too picky!
but i like this one, im sure ill love it when i get it haha!
with a skinny black belt, black jacket and shoes! nice colors! 
LOVE NANNA

3 comments:

  1. Hvor er den bare super fin! Og især her til foråret :-)

    Tjek min blog ud hvis du har lyst! :-)
    /Matilde
    www.toomuchmyself.blogspot.com

    ReplyDelete