Shopping & asos discount!

This post was: 
Som jeg sagde tidligere, ville jeg lige shoppe lidt på asos.. den ene ting er noget jeg har kigget på i et stykke tid.. jeg har vist jer den før.. hvor nogen modtog den godt... og andre ikke :)
den anden ting, har noget med billederne at gøre...hvis du stadig ikke kan gætte hvad det er.. kan i finde et meget stort hint liiige HER (link).. har i fattet hvad det er nu?

jeg skyndte mig at købe det mens der er 20% rabat, i kan se koden, på billedet øverst! ;) haha jeg sparede 9,35 kr xD... lige nok til... KAGE!


As i said earlier, i was gonna shop at Asos.com, while i could still get the 20% off!! (i got around 2$ off the final amount ;b) see the code, in the pic above!.. well one of the things, ive shown you before.. the other is a thing, and the pics hint to what it is.. still dont get what it is.. well there one mere hint here (link) can you guess it??

1 comment:

  1. Elsker ASOS! det er noget vildt fedt tøj og stadig er det dejligt billigt :-)
    er blevet fast læser! Håber du vil kigge forbi min blog.
    http://thejoes-blog.blogspot.com/

    -Joe

    ReplyDelete