shopping & wishful outfit!

This post was: 


You know. when shopping, you find a really cute outfit, but... you somehow end up not buying it,..
well this was my dreamy wishful outfit, but the shirt was wierd, and i couldnt see many ways of styling it for my shape.... so i bought anothr white shirt.. haha!
but i bought the skirt, earrings, neailpolish, purse and tights
there will be an outfit later, where i wore almost everything haha!
LATER...


Kender i det når man er ude at shoppe, og man finder et perfekt outfit, men man køber det ikke?
jeg syntes det her var meget fint, men købte det ikke.. skjorten var underlig på mig, og jeg kunne ikke finde mange måder at style den på, så den passede min form... hvis jeg dog bare var 1½ meter højere... (eller bare 20 cm, ville være fint ;b)...
men jeg købte, nederdelen, neglelakken, øreringe, strømpebukser og en anden skjorte...
der kommer et outfit senere i dag, hvor jeg har det meste af det på... CRAZY!!



LOVE NANNA

1 comment: