small to large.. you know size matters!

This post was: 
undskylder de perverse hentydninger dammit! hæhæ!
anyways fra venstre til højre:
 1) til middag når jeg skal til ægypten (om 3 UGER!!!!)
2) Shopping/poolen! i Ægypten!
3) en strandfest!
4) dase på stranden yum yum! ;)

Sry about the perverted undertones in the title haha!
anyways from left to right:
1)At dinner i Egypt (im going in 3 weeks)
2) Shopping/ the pool in Egypt
3) A beach party!
4) chillin at the beach!

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

  1. Søde Nanna, du magler virkelig at smide nogle links ind til tøjet:)
    Hvor er bikinitoppen fra?
    Det ville være super lækkert, hvis du ville begynde på det;)

    ReplyDelete
  2. haha..
    øv havde sluppet for det indtil nu ;)
    er det så¨både links til det jeg viser, og til dagens som mangler ;)???

    - men jeg kan starte med bikini toppen ;)
    sættet er lavet i polyvore, så jeg kan ikke give dig et link til et sted hvor fragten er under 100 kr ;)
    men i stedet kan jeg give dig et link med en masse sorte bandeau bikini toppe ;):
    http://www.asos.com/search/pgeSearch.aspx?hrd=1&q=bandeau+bikini+top+black#parentID=-1&pge=1&pgeSize=20&sort=-1

    tak for lidt konstruktivt kritik ;)

    ReplyDelete