Sunday randoms - childhood outfits!

This post was: 

det der med at se utrolig forvirret ud, er åbenbart også bare liiige mig ;) /// looking confused comes easily to me.. apparently haha
pink outfit.. det var sku frækt da! kan også huske mine glimmer trompetbukser... mine orange fløjelsbukser... min mini-mouse kjole..... da jeg fik blog på mini-mouse kjolen (pga at jeg slog hul i hovedet) lå jeg på skadestuen og blev syet... mens jeg var mest bekymret for om blodet kunne komme af min yndlings kjole haha!//
sexy all pink outfit! haha!
den hat der... det var bare LOVE, siger jeg jer!// that hat... i just loved it sooo much!
Ja jeg var en cheerleader i USA, i 3 år... jeg har også reddet i 5 år... gymnast, håndbold, fodbold, badminton, windsurfing, basket, svømning.... tror stortset ikke der er en sport jeg ikke har prøvet haha! // Yes i was a cheerleader for 3 years in the US... and im a gymnast... i was a horseback rider for 5 years... i have played sovver, badminton, basket ball, and i have even tried windsurfing... i dont think there is a sport that i havent tried hah
mangel på stil, og en utrolig dårlig holdning, der intet godt gør for mit udseende ;)
// lack of style, and not sitting up straight... both making me look horrible! ;)

så.. jeg kiggede billedebogen igennem.. og jeg syntes det er sjovt hvordan jeg faktisk husker tøjet først.. og DEREFTER hvad jeg lavede på billedet! jeg var en bestemt dame... og de der orange fløjelsbukser fra lego, som min mor havde købt i dyre domme, nægtede jeg at tage på! og den der pastel grønne sweater jeg ikke kunne li, kom jeg "tilfældigvis" til at tage af, og glemme på et toilet på en campingplads lige inden vi skulle hjem ;)
Nå jeg hyggede mig med det her indlæg, nok mere end i kommer til, men jeg syntes det var sjovt hæhæ

This was for me a pretty fun post to make.. probebly not as fun to read, but whatever!
i was looking through the pictures, and it was funny how i remembered the outfit and where i got it from, before  i remembered what i was doing in the picture!
i was very strict when it came to what i wore... there were these orange pants my mom bought, but i refused to wear them, and at the time, i was about 4 haha!
and then there was this pale green sweatshirt! i hated it.. so i "accedentally" took it off, and left it at a rondom bathroom on a campground, right before we were going home ;)
Well enjoy your sunday :)

LOVE NANNA

3 comments:

  1. Super fed blog du har, jeg blev da lige fast læser!
    Kig forbi min blog, hvis du har lyst :-)
    Cecilieswardrobe.blogspot.com.

    ReplyDelete
  2. @ cecilie.. tusinde tak :)

    @geles!.. thank you haha!

    ReplyDelete