that link/ ear cuff dilemma

This post was: 
EAR CUFF. Beautiful Silver Bird Claw design. No piercing required.
Er den ikke MEGA, pisse og Fucking (undskyld mit franske) sej!!! desværre er prisen også lidt sej at tygge på.. 227 kr.. uden fragt.. av av!  link   // A really darn cool ear cuff huh.. with a not so cool price.. darn! link!

Nu viste jeg jer jo de her fine ear cuffs her sidste dag... og jeg fik utroligt mange kommentarer.. om at jeg manglede at vise jer link! det har jeg faktisk med vilje undladt for at jeg selv kunne nå at købe en, inden de blev rippet (ja jaa, en smule egoistisk hæhæ)... Men jeg har købt 2 nu, og har bedt sælgeren om at lave nogle flere fordi at mine læsere gerne vil have det! ;) (se om hun svarer hæhæ)
-  Men nu til selve problemet med mig og de dumme links. jeg har med vilje undgået links (dovenskab ftw?) Men nu må jeg jo nok hellere til at tage mig sammen... MEN. er det kun links til de ting jeg viser, eller er det med alt inkl. dagens? 
LINK til de dersens earcuffs,
++ Men på forhånd tusinde tak for hjælpen! jeg endte med at købe stjernen OG hjertet. da hjertet var jeg selv mest vild med ;). og på forhånd tak for hjælpen med at svare mht. mine links ;)



I showed you this ear cuff, and many of you wanted a link. so before i give you that i have some questions.
 when you say you want links on the stuff i post is that on everything.? even the outfits and so on?? please tell me so i can make it even better!

LINK to the ear cuffs

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1 comment:

  1. OMG
    These earrings are sooo cute :)))
    Nice blog!
    I'm a your new follower!
    Hope you follow me back
    XoXo
    M.

    http://monsieurmauro.blogspot.com

    ReplyDelete