trend report ss 2011 - pyjama edition!

This post was: 
Så nattøj er åbenbart moderne i år...!
Måske jeg skal finde mine Nuser Pyjamas bukser frem?? eller mit voksen nattøj.. (tihifnis!)
okay måske ikke, men
Øhh!! JA TAK. til behageligt, let, flot...
jeg elsker mine harems bukser som jeg købte i sand farvet og sort fra H&M til 80 kr. sidste år!


Uhmm so aparently PJ pants is a trend this season...
IM loving it! the sheer, the light, and the comfyness! yum!
and it looks good!
i wear my harem pants aaaaall the time!! with anything basically!

so go for this trend, find some cool harem pants! these are all from ASOS..
(of course!)

1 comment:

  1. Vildt fede outfits! elsker bare asos, den hjemmeside er ge-ni-al ;-)

    Hvis du får tid og lyst, kan du smutte forbi min blog..

    - Frederikke
    http://hellodailyjoe.blogspot.com/

    ReplyDelete