Tuesday inspirations!

This post was: 
Kender i siden WhoWhatWear.com? (hvis ikke GØR det).. kender i så en af dem der står bag det? Katherine Power! Hun har den FEDESTE stil! Og en rigtig cool side (den skal i også se! her...), har taget nogle fantastiske billeder af hendes stil og meget mere! virkelig inspirerende!!!
Hun er bare en sej tøs.. men jeg hader hende lidt for at minde mig om hvor meget jeg mangler en cool lædejakke!! fandens at jeg er så nærig!
Find det her! så coolt og pro layout og billeder med fine personlige forklaringer & små historier!.. yum! lige til en kedelig tirsdag med kedelig skole ! ;)




Do you know WhoWhatWear.com? (if not check it out!)... well do you then recognize Katherine Power, who is a co-founder? She has a PERFECT personal style! just the right amount of  casual with the tough!
a great page has done a style kinda interview thing (check out other interviews here). The layout is really inspiering and so is the professional images! and with every image is a little story or explenation! so great! althogh! I am kinda mad at her., for reminding me that i still need a great leather jacket! i just hate spending that amount of money hah!
Check the coolnes out here!(link)... A great tuesday inspiration on a boring boring tuesday!
LOVE NANNA
++kender i det når man vågner og så er der pludselig 3lektioner aflyst... hvoraf den sidste skal jeg kun være ½ time fordi jeg skal til studievejleder og snakke om design skoler!? ;)!! Og nu når jeg tjekker skemaet står der at vi bare skal se Sex And The City i den lektion ;)
håber i har en ligeså vidunderlig tirsdag og kan nyde solen som jeg ;)


______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments: