update

This post was: 
Jeg har haft super travlt i dag, og hygget mig på en date! men alt det kan i høre mere om senere..
ville egentlig bare lige sige, at i ikke hører mere fra mig før onsdag :)!
min fars urne skal i jorden i morgen, så får brug for et pusterum!
ses indtil da :)!


I have had a super busy day... but just wanted to tell you that you wont hear any more from me before wednesday.
My dads urn is put in the ground tomorrow, and there will be a small ceremony with my family and grandparents...
enjoy.. untill wednesday :)


LOVE NANNA

4 comments:

  1. Hello! It's a very cool post! I just love your blog.

    Kisses and hugs from Brazil :)

    If you follow me, I'll follow you back.

    xoxox

    ReplyDelete
  2. sej blog ! - følg også min
    http://www.f9sabp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Undskyld, jeg spørger. Er din far død? :)

    ReplyDelete
  4. anonym: du skal ikke undskylde... men ja, min far døde den 1. feb. som jeg også har været rimelig åben omkring.. der står forklaret mere om det i et tidligere indlæg her på bloggen hvis du kigger tilbage :)

    ReplyDelete