blog konkurrance - Anna Eglite!

This post was: 





En af de bloggere, som jeg tit kigger til for inspiration er Anna. Hun har en mere rå stil, og hendes brug af cowboy vesten,og cowboyting er super fin!Jeg syntes hun er super sej, og hendes blog er bestemt et kig værd... og imens i er derinde, kan i jo også stemme på hendes stil lige her! jeg pøves vist ikke sige mere! i kan finde hendes blog:


1) Hvorfor og hvornår startede du din blog
- Jeg elsker, elsker mode! Jeg læste en masse modeblade og tjekkede diverse modehjemmeside. Jeg læste også et par blogs, og besluttede mig for selv at starte en. Det var i november sidste år. 
 
2) Hvordan skiller din blog sig ud af mængden (ifølge dig selvfølgelig)

- Det er jo svært at sige som blogger, hvordan den skiller sig ud. Men jeg synes da selv at den er ret personlig, med uden at blive for personlig. Jeg får vist min stil, som ikke er lige som alle andres.. 
 
3) En god & en dårlig ting ved at være blogger!

- Det er mange gode ting ved at blogge, og jeg elsker det! Men noget af det bedste er nok at vise sin stil, hvilket ikke altid er lige nemt. 
Det dårligste er at man nogle gange godt kan få en "skal" følelse. 

4) Har du et "mål" for bloggen, eller noget bestemt du gerne vil opnå med den? 
- Jeg vil gerne være noget inden for mode, og min drøm er at komme på DKDS. Bloggen er vel bare en start, og man kan da ikke lade være med at drømme den stor.. 
 
5) Kom med 5 af dine yndlings blogs, gerne nogle mindre :)

- Jeg læser rigtig mange blogs men nogle gode jeg kan komme i tanke om erhttp://annahanghoej.blogspot.com/http://www.emmoemmo.com/http://whywefly.blogspot.com/,http://louisesfashiontale.blogspot.com/- De er alle sammen rigtig gode! :)
 



(håber at den her er mere vellykket end den sidste! uanset hvad, så komme Anna selvfølgelig også på min blogroll, og seriøst, tjek hendes blog ud, hvis i ikke allerede kender den!.. DO IT!)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


1 comment:

  1. Hvor ser det fint ud! Tusind tak, hvor er du altså sød :)

    ReplyDelete