blogger konkurrance - Matilde fra High Waist

This post was: 



Så kommer endnu et længe ventet vinder af min blog konkurrance! denne gang er det Matilde, fra High Waist. ... mere efter hoppet!



Så kommer endnu et længe ventet vinder af min blog konkurrance! denne gang er det Matilde, fra High Waist. hun er en flink og tosset pige, som hader stavefejl! Hun er også en af dem, med en stil som er langt fra min egen, men det er en af grundene til at jeg finder den inspirerende! hun har en mere rå stil, som indeholder utroligt meget vintage, på den fede måde! jeg ved ikke lige hvad jeg ellers vil sige(ud over at hun er jyde!)... så fed blog! fine billeder og god stil... Tjek den ud:



1) Hvorfor og hvornår startede du din blog?
Jeg startede helt i slutningen af december 2010 med at blogge. Jeg havde set nogle få blogs, og jeg blev rigtig inspireret af det. Min blog startede med at hedde 'Too much my self' som min URL-adresse også hedder. Men efter mine veninder havde læst den og sådan, syntes jeg at jeg ville længere ud end til 10 faste læsere og derfor ændrede jeg navn og layout og jeg fik taget nogle billeder som ligesom var kendetegnet på bloggen. Nu har jeg mange faste læsere, og jeg er blevet helt vild med det der bloggeri ;-)

2) Hvordan skiller din blog sig ud af mængden (i følge dig selvfølgelig)
Jeg tror at min blog skiller sig en smule ud af mængden, fordi jeg går mere op i lækkert hverdagstøj, i stedet for tårn høje stiletter og vilde kjoler som mange andre blogs gør. Jeg har heller ikke den perfekte krop, og jeg relaterer mig nok mere til piger der har det lidt ligesom mig, eller har en stil der minder om min. Jeg håber i forstår mig rigtigt! :-)

3) En god & en dårlig ting ved at være blogger!
Den gode ting er helt sikkert, at jeg får så meget inspiration ved at blogge. Før jeg startede med at blogge tænkte jeg kun på alt det fede tøj man kunne gå i, men jeg fik det aldrig gjort fordi jeg ikke havde modet til at skille mig ud. Nu tænker jeg hele tiden på hvad jeg har på, og jeg elsker det! Det giver en meget mere personlighed udadtil, fordi at jeg nu ved, at jeg ikke er den eneste der skiller sig ud i mængden når det handler om tøj. Jeg tør springe ud i det i forhold til før da jeg tog folks kommentarer om mit 'underlige tøj' personligt.
Den dårlige ting ved at blogge efter min mening er for det første, at det kræver så meget tid og planlægning. Mine roomies på efterskolen siger også at jeg snakker for meget om min blog, og går for meget op i det. Men det er nu fint nok, da folk nu kommer til mig og spørger om deres tøj duer sammen :-D

4) Har du et "mål" for bloggen, eller noget bestemt du gerne vil opnå med den?
 Jeg sætter hele tiden nye mål på min blog. Jeg ønsker at blive så god til det som muligt og jeg vil da gerne indrømme, at det ville være super fedt at runde flere hundrede faste læsere. Man blogger vel for at få noget godt ud af det :-) Jeg tror da at de fleste bloggere ønsker at blive ligeså store som dem fra Anywho og nogle ligesom dem. Den tanke har jeg i hvert fald strejfet :-)

5) Kom med 5 af dine yndlings blogs, gerne nogle mindre :)
Jeg er vild med flere små blogs. Men når jeg tænker små, tænker jeg på nogle lidt personlige blogs som stadig indebærer mode. Anna Eglites blog er super fed synes jeg. Fifteen & Fashion af Lise Wedege, Dreams by Monkis af Sofie Vingborg, Wardrobe by Oliver Anton af du-ved-hvem og Louisesfashiontale af Louise Thornfeldt er jeg også helt vild med. Nogle af dem synes jeg faktisk har for få læsere! Så tjek dem da lige ud ;-)

Jeg takker igen for at være en af vinderne i din konkurrence!
Klem fra Matilde :-)
så har i hørt det fra hende! sørg for at kig igennem hendes blog! hun fortjener et par flere faste læsere... hun er nu selvfølgelig også på min blog roll nu  ;)
LOVE NANNA

No comments:

Post a Comment