computer problems ...

This post was: 
Tumblr_liw2sw2lfi1qeoi9go1_500_large
Det der er hvad min bærbar ville sige til mig, hvis den var levende... og det tror jeg virkelig den er! den ene dag skulle jeg skille den ad (ved i hvor mange skruer der er i sådan en fætter...!!!) og i går vil den så ikke lege med mig mere! så nu skal jeg formatere min computer, og have lavet en backup af min computer som tager evigheder.. (okay... under 1 døgn).. men det betyder i må leve uden mig det døgn... hvilket sikkert ikke er et problem hæh! nok teknik snak! ha' en hygsom fredag! 

Thats what my laptop would look like if it was alive!... and i seriously think it is! One day i have to take all the parts off to fix it (do you know how many srews there is in a thing like this!!!!...) and yeasterday it just didnt want to play with me anymore :(... so i have to format my computer and make a backup, and it takes eternities! okay only a day! but youll have to live without me for that one day! which prob wont be a problem hehe! enough tech talk! have a nice friday!

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


No comments:

Post a Comment