dagens #52 - simple chic

This post was: 
Skjorte: H&M - Bælte: Vintage - Shorts: DIY 

Af en eller anden grund har jeg levet i de her shorts et stykke tid nu... tror bare de har ligget fremme, og så skulle jeg kun tage stilling til top delen... JA jeg er SÅ doven! og syntes faktisk det her outfit var en af de kedelige... men simpelt kan jo sagtens være godt! det glemmer jeg bare ofte hæh!
++ jeg skal pakke til både Ægypten og NYC den her uge, siden ferierne kun er 1 uge fra hinanden! normalt pakker jeg kl 4 om morgnen... jeg arbejder bedst under pres! så har i nogle gode forslag.. er SÅ lost, og kan slet ikke komme igang hæhæ
JEG SKAL IKKE TIL NYC, DET HER ER BARE ET PLANLAGT INDLÆG... orkede ikke andet ;)

For some reason, i have been living in these shorts lately! I think its because they have been laying on my floor, so i just had to decide on the top part.. yes i am THAT lazy, and in big need of inspiration!... sometimes i forget that simple can be good.. and i thought this was bad all day, but now im thinking that its actually good.. damn!
++ I have to pack this week for both New York city and for egypt, since they are only 1 day apart! normally i pack at 4 in the morning before i leave, because thats when i do it best! under pressure! got any tips... because i cant get started haha! sooo lost! 
IM NOT GOING TO NYC, THIS IS JUST A SCHEDULED POST, didnt feel like anyhting else ;)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. Du ser skide godt ud! ;-)
    Er altså lidt misundelig over at du både skal til NY og egypten, ville ønske det var mig.

    Marie-Louise
    http://posgaard.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super lækkert outfit :) Jeg troede ikke, du skulle til New York alligevel?

    ReplyDelete
  3. @mapola: det skal jeg heller ikke, min NYC tur blev pludseligt aflyst... men skal til ægypten!

    @Frk emma... tak for at gør emig opmærksom på det... indlægget er planlagt, fordi jeg ikke orkede andet efter en lang dag ;)

    ReplyDelete