dagens #53 -sorbet colors!

This post was: 
Dum som jeg er, køber jeg noget lige inden mit shoppingspree i USA! ja, toppen er ny! men jeg elsker bare de der farver sammen! det kan i se her, her & her! den sidste, er kjolen til min brors konfirmation.. eller var! jeg fik den her i lørdags, men den var bare fuldstændig forkert af en 650 kroners kjole at være! stoffet var rigtig tungt, så folderne faldt bare ikke så elegant! og modellen var åbenbart usandsynligt flad sammenlignet med mig... fordi selv ikke et bælte kunne skabe en talje en den skide kjole! :( ØV! så nu bliver den sendt retur (medmindre en af jer utrolig gerne vil have den hæhæ!)... så den står desværre også på kjole shopping i NYC ;)

Stupid as usual, i end up shopping right before going to NYC! but it was "only" this top haha! i love those colors togeather! that you can tell herehere & here! sadly the last dress i'll have to return! its just very heavy in the fabric, and doesnt exactly fall elegantly! and my boobs are apparently huge compared to the models! because not even a belt could create a waist in this kinda fabric!  so ill have to shop for a dress in nyc! sadly ;)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

4 comments:

  1. Hvor ser du altså bare godt ud!

    Jeg elsker farverne på den top, hvor er den fra? :)

    ReplyDelete
  2. mange tak ! :)
    den er selvfølgelig fra h&m, som halvdelen af mit klædeskab efterhånden er hæhæ!
    men den kostede kun 80 :)

    ReplyDelete
  3. Hejsa nanna, har lige set din e-mail og hvor blev jeg bare glad for at have vundet! :-))) Har svaret på spørgsmålene nu :)
    xx

    ReplyDelete
  4. haha... hvor sødt. den er sendt over en uge siden... men du har skam fortjent det ;)
    - jeg har tonsvis af indlæg jeg skal have orndet, men skal nok sige når dit kommer! :)

    ReplyDelete