Dagens #54 - red & print

This post was: 
lige et huurtigt dagens fra i... tirsdags tror jeg... seriøst jeg har 15 outfits liggende der venter på et indlæg hæh... i bliver sandsynligvis spammet med dem den næste uge! håber det er ok ;)??
++ Nu er min mor og lillebror lige kommet hjem fra "mor"weekend, som er en gruppe mennesker mødre med deres børn, som alle har mistet deres mænd/fædre :)! min mor og bror stråler, så gætter på at det har været vellykket.. ;) Jeg tager over til djævleøen nu!... jeg skal hen til bror i et døgns tid. så mandag skal vi til KBH, for at shoppe til hans sommergarderobe, og få hans efterhånden lange garn klippet inden Ægypten ;)
Just a quick outfit from... tuesday i guess.. I seriously have 15 outfits waiting to be posted! so you'll probebly be spammed with outfits this week, hope it is okay!?
++ now im going to copenhagen, staying at my brothers! and on monday, ill be shopping with my brother for HIS summer wardrobe... and im forcing him to get a haircut so he is ready for egypt next week ;)!


LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment