Dagens #61 - pink&orange

This post was: 

er de her shorts ikke lidt preppy? de mindede mig først lidt om de her tøser (link)... ikke fordi at jeg kan deres outfit uden ad.. (pinligt nanna.. seriøst!).. men heldigvis viser jeg ikke så meget hud.. og gud hvor er jeg egentlig bleg! godt jeg ligger i Ægypten lige nu!... eller det tror jeg jeg gør.. hvem ved, siden det her er at planlagt indlæg ;)
arent these shorts kinda preppy... and dont they remind you of these girls?(link)... i thought of them at first! luckily i dont show that much skin.. and the skin i do show... is quite pale!! thank god im in egypt right now.. (or i hope i am, since this is another scheduled post haha!)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1 comment:

  1. Lol hooters girls! Too funny! But yes you look 100% better and much classier!

    ReplyDelete