dagens #64 - colorblocking pt 1

This post was: 


Okay... tag hyggesokkerne væk.. og de der leggings... og lidt sommer og brune ben.. kenne det så ikke være et fint outfit ;)?? jeg er igang med at gøre min ben brunere i ægypten! yay! et skridt! så skal danmark bare blive ekstremt varm og så går det godt! ;)... undskylder det manglende indhold i de her indlæg på det sidste... alle indlæggende er planlagt forud, fordi jeg som sagt er i Ægypten, og jeg ved ikke lige hvad jeg skal skrive.. så i må nøjes med billeder ;) // okay take away the socks, the leggings and add some summer and tan legs... wouldnt the outfit look good then?? well im working on my tan in egypt... sry for the lack of good text in my posts lately, but they are scheduled, and i dont know what to write haha!

LOVE NANNA

2 comments:

  1. Her i Danmark er der virkelig varmt lige nu. Håber du hygger dig! Du er savnet!!

    ReplyDelete
  2. Heldigivs har vi godt vejr her i Danmark i påsken, men det er stadig vildt snyd, at du er i Egypten!! :D

    ReplyDelete