dagens #67 - mellow yellow

This post was: 
i får lige et sent ude dagens... i gul igen... igen i de shorts... og jeg lever i mine all stars.. great inspiration huh ;).. men den smarte læser kan se jeg har fået "nyt hår" (hæhæ) eller faktisk har jeg ´bare fået det klippet for første gang i ½ år ;)
+ min weekend står på begravelse &....                                                        ...English after the jump!

min lillebrors konfirmation!... interesting weekend.. eller! jeg vænner mig nok aldrig til begravelser... og håber ikke jeg skal sidde som en af dem i de forreste rækker igen lige foreløbigt efter i morgen!
nok om det.. håber i får en god weekend ;)...

Todays outfit.. again running errands haha! wearing yellow again.. and those shorts again.. and im living in my all stars.. inspirational huh! and I got a hair cut! finally after ½ half year!
+ but this weekend theres a funeral and a conformation.. the good with the bad huh!
enough for now... and nothing about kate for now haha!
LOVE NANNA
kan ikke stoppe med at høre den!! yum! // cant stop listening to this!

2 comments:

  1. Hvor er du bare køn :-) Super fin t-shirt!

    ReplyDelete
  2. jamen tusinde tak... du har lige gjort min dag endnu bedre.. tak tak tak :)

    ReplyDelete