dagens #67 - yellow fever!

This post was: 
dress: H&M - top&belt&puse: Vintage 
jow jow... så får i lige mit første dagens... elsker simpelthen den kjole, så har købt en (okay 2) nye ting i gul, og den ene med pletter! yay!
-  til jer dovne hunde derude! giv lige det der "read me" en chance ;).. nu prøver vi det i en uge... der er flere billeder og andet hvis i læser hele indlægget! ;)
English version after the jump :)!

++ har haft en hård dag, har hentet diverse ting og sager for hele familien: handle, hente tøj til rens, hente billeder ved photomanden, til læge, til apoteket, til frisør, vaske bilen.. okay jeg stopper, i fatter hvad jeg mener.. 4 timer hvor man render frem og tilbage! ja det er bare ikke min dag! men nu kan jeg slappe af... hedigvis skal jeg ENDELIG til fitness imorgen med den skønne Sofie! er simpelthen hungrene efter motion!
 hello! here is my first outfit from my vecation! i am kinda in love with yellow lately.. so i bought 2 more items today haha! i have been running around like crazy doing arrends for the whole family! so finally i can relax... i made delish tapas for the whole family haha! :)
- i do not hear so much from my english speaking (reading?!!) readers lately... are you out there?? well ...
time to relax my tired feet..
btw.. what is your opinion of the fruity trend out there? dont think ill be wearing banana printet dresses soon haha!??

4 comments:

  1. Er der "read more" i dette indlæg?
    Jeg kan se helt til "hedigvis skal jeg ENDELIG til fitness imorgen med den skønne Sofie! er simpelthen hungrene efter motion!"
    - og ja, du skrev hedigvis ;-)

    ReplyDelete
  2. altså det er der på min computer xD..
    og ja.. det gik vidst liiiidt hurtigt haha :D

    ReplyDelete
  3. I love this color and you've perfectly managed to wear it well! :) I love the first picture too! where is that? it looks BEAUTIFUL!

    X

    ReplyDelete
  4. thank you.. i think the tan helped me a bit!
    its in egypt! in Sharm Al Sheik, where i went on spring break :)

    ReplyDelete