DIY - lace shorts

This post was: 
de her shorts var ved at blive en smule for korte til at have på, med bare ben... løsninge: blonder indenunder.. jeg købte 1 meter til 19 kr. syede det på.. bum bum.. er faktisk ret tilfreds med resultatet! :) og så kan jeg jo altid tage det af igen! ;)  
++ Mht. min mors veninde har hun i går fået 2 dage til at leve i... dvs, til og med i morgen! så det er endnu et stort tab for mig, (medmindre hun overlever... jeg krydser for at de 5% chance der er for at hun overlever)... 
mht. spørgerunden, syntes jeg at det ville være fint med en video i stedet? hvad siger i til det.. syntes altid video viser ens personlighed bedre ;)... og hvis der er flere spørgsmål, så har i sidste chance :)
og 1 god nyhed.. (som der forhåbentlig kommer mange flere af) jeg er kommet ind i den klasse på det nye gymnasie til næste år.. så er der nogen af jer som går på gymnasiet i vejle? :)

- og forresten, i går var der UTROLIG meget tekst, og jeg havde egentlig ikke regnet med folk ville læse det hele! men tusinde tak for det! det er sku rart :) især når det er indlæg man har overvejet længe, om man burde skrive fordi de er SÅ private ting :)! tak kære læsere! 
// These shorts are a bit too shorts, to wear with bare legs, and not leggings.. the solution: crecheed lace underneath... i like the result actually! really that romantic look, that is all around this summer... and i can take it off in the fall haha! 
++ so about our family friend... yeasterday she was given 2 days to live in! but im still keeping my fingers crossed, that the 5% chance of her survival!
, and about my questionsround, i am going to do a video, because it shows more personality i think (and less writing, yay!)
 and some good news, there is room for me in the class at the other school for my next school year! yay!

+ and yesterday there was a loooot of text, and i didnt expect people to read it! but really thank you so much, that really is nice to hear comments on posts, that i have been thinking about for a long time! :)


LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

  1. TOO cute!! I swear I've been seeing lace shorts everywhere lately, I need to get myself a pair...or just make one, like you did :)

    -Marie
    So What If I Like Pretty Things

    ReplyDelete