Fede (billige) kicks!

This post was: 
1// 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // snørebånd
1 // 2 // 3 // 4 //


og til drengene!!
1 // 2 // 3 //

som i sikkert har lagt mærke til så elsker jeg min røde sneakers fra H&M, behagelige og farverige! så da jeg fandt den her netshop blev jeg sku lidt begejstret! de har massere af fede sko, i farver som ikke er i enhver butik! jeg er især begejstret over deres outlet! yay for sko til 150 kr!! og deres all stars er nu også en meget fair pris!
og til jeres kærester, er der endnu flere fede sko... heldigvis er jeg kærestefri, men jeg har skam allerede foreslået min bror den her side (host host, han trænger til nye sko haha!)
jeg overvejer selv par nummer 3, i det første billede! sådan en fin farve, og de matcher mine nye cowboyshorts! (okay måske lidt for kikset hæhæ)
okay man skulle tro jeg er en reklame søjle! men nu er tippet givet videre, og jeg syntes i burde tjekke deres hjemmeside ud! lige nu faktisk!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment