god påske // happy easter!

This post was: 

Nu sidder jeg her og kigger på mit rodet værelse, mens jeg egentlig burde pakke.. men jeg pakker altså bare bedst om natten.. sådan en time inden! jeg har lånt bøger, og hentet musik, og der er maling over det hele på mit skrivebord, efter min pludselige krativitet kl 2 i nat...  Nu hvor der er overskyet glæder jeg mig bare endnu mere til at ligge i 33 graders varme! og jeg har læst mig frem til at, Egypten er billig, og de er faktisk med på moden dernede... så mon ikke der kommer en ting eller to med hjem!...
ej gud jeg har altså bare meget tøj! så jeg går igang NU.. eller når jeg er færdig!
++ der er 2 indlæg planlagt til hverdag. så selvom jeg ikke er på nettet dernede, og der ingen tekst er til de indlæg, så bliver der bestemt ikke stille, og med et outfit hverdag! tror det blir godt ;)
god ferie!



Im sitting and looking at my messy room! my desk is filled with paint and sketches! i should really start packing for egypt, but i just have so many clothes!!! so even though ill be gone the next week, i wont be gone from the blog. i have scheduled 2 posts for everyday, and theres an outfit everyday too! so i hope you like outfits haha! but there wont be much text, but i hope thats okay ;)
i seriously need to pack right about now! so bye bye lovelies! please dont stop reading.. or looking.. at my blog while im gone ;) happy easter!


LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. hope you have a great easter as well! xo

    http://brittanyandbrittany.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Haha jeg har den samme påske hare bare i mørk chokolade. Håber du for en fed tur til Egypten! hvor er du bare heldig :-)

    ReplyDelete
  3. Happy easter! And just yesterday I was thinking of going to Lindt to get one of the chocolate bunnies. So yummy. Have a safe trip!

    ReplyDelete