This post was: 
jeg er til begravelse lige nu... så i stedet for et sørgeligt outfit igen.. får i lige en håndfuld skitser i et planlagt indlæg.. eller rettere jeg spammer jer med dem nu...
im attending a funeral right now, so i have sceduled a post, where im spamming you with sketches.. quick ones... 
 jeg har mange fra ferien også, som er en smuuule bedre da de her er med kul i stedet for vandfarver!. nå vil i egentlig se flere af mine hurtige skitser???... 
i forget to show you my better ones with watercolor... but im not sure you want to see them??
roser af kaffe filtre... // roses from coffee filters!
inspiration af farvesammensætninger, som jeg er vild med... syntes altid de er sjove at kigge tilbage på! :)
inspirational colorcharts by me.. i think they are cool to look back at later!
LOVE NANNA

No comments:

Post a Comment