Jeg er tilbage!! / im back!

This post was: 
H&M & GINA TRICOT
-jeg kom hjem i går fra en fantastisk tur! rigtig lækker... men men..

 total nedtur for bloggen... stortset ingen læsere(jeg giver vejret skylden haha) &; en person har trykket "hate it" under stort set hvert eneste indlæg...  sidst jeg tjekkede tvinger jeg ingen til at kigge med ;).nå men ellers mange søde kommentarer! MEN jeg laver nogle ændringer på bloggen...
* mindre tekst 
* mere overskueligt layout
* færre billeder
* mere konkrete indlæg..
så summersumarum... mindre bull-shit, og direkte til sagen ;)... hvad syntes i? og nu vi er ved det, kom endelig med forslag eller kritik... :) 
Okay just came home yesterday from a wonderful and truly lovely trip! so! not so god on this blog though.. very few readers.. and one reader clicked "hate it" to most of my recent posts.. last time i checked, im not forcing anyone to read my blog haha!
but expect some changes on the blog


* less text
* simpler layout
* less pics
* more direct posts and less of them
more concrete and less bull shit blogging! rather 1 great photo, then 4 okay ones! and straight to the point text! so what do you think?? good or bad? and if you have anything that maybe would be good to change please tell me! :)
LOVE NANNA

3 comments:

  1. Den lille skrift er altså dum, sidder helt oppe i skærmen. :-( Større ville være bedre.

    ReplyDelete
  2. jeg tager det til omtanke, når eg lige får rettet det hele til :D tak

    ReplyDelete
  3. Jeg kan godt lide din blog, men jeg bryder mig ikke om det der "read more", så tager det meget længere tid at læse dine indlæg :-)

    ReplyDelete