min shoppetur + HJÆLP!

This post was: 
Jeg var som sagt ude at shoppe i går.. og skal igen i morgen (altså shoppe til bror hæhæ).. men jeg er i tvivl om jeg skal købe de her to ting:
Buksedragten & shortsene... what to doooo???? 
Og så syntes jeg luge i skulle se de "bummerter" jeg prøvede... hvilket jo altid er skide sjovt ;) en skjorte... som bare var wierd... et par shorts, kan i se fejlen der? seriøst H&M.. hvorfor f**k laver i nogle shorts som er SÅ gennemsigtige.. hvordan er det liiiige i ville style dem?? just saying! og den sidste en skjorte fra Just Female, som lignede en præstekåbe i hvid! jeg DRUKNEDE jo i den.. haha! 
++ "om mig" siden er opdateret.. så hvis i er nysgerrige, kan i kigge forbi her(link) :)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment