my friday in pictures

This post was: 
Bagte diverse ting til familien, brugte over 1 kilo mel!!... og nej, sådan en hånd i forbinding er sku ikke moderigtigt! (OG NEJ, den har IKKE noget med hvorfor jeg er stoppet på mit gymnasie haha)  // baking random things to my family! and that hand is so not fashionable! (and NO, that hand has nothing to do with why a stopped at my school haha!)
Lavede farveskema over mine lakker! // making color charts over my polishes!
farvede min konfirmations kjole... jeg blev sku lidt nervøs, da det lignede en omgang pis og lort inde i maskinen :o... og syntes også det er lidt sjovt at jeg sagtens kan passe min konfirmationskjole hæhæ // coloring my confirmations dress. i was a bit scared when the colors where much like... yucky colors haha!
Så en film og spiste pølse horn mens jeg ventede på at kjole blev færdig! // watched a movie and ate my makings, while waiting for the dress to finish!
Og det endelige resultat af kjolen. er okay tilfreds. regner med at fjerne tyl skørten under og sy den op ;) // the finished result. ill remove the layer underneath, and make it a bit shorter :)

Det var faktisk ca. det jeg lavede. eftersom jeg har ferie, ogstadig ikke har lyst til fest og ballade efter min fars død. så jeg syntes egentlig jeg havde det fint med sådan en stille og rolig dag! og da jeg gik i seng, sov jeg... hele natten... og længere end kl 7!!! det er heller ikke sket siden min fars død. jeg var så glad for at jeg endelig sov ordentligt at jeg ringedetil min mor hæhæ!! nu vil jeg til Kolding storcenter, købe nogle ting til diverse projekter! lækkert! SES!!
 That was about all! it was really nice, because since i stilldont feel like partying since my fathers death, it was coolto just have a chill day! And when i went to sleep, i actually slept! that is the first time since my fathers death! iwas so releived when i woke up, and it wasnt 5 in the morning like usual! so i called my mom because i was so excited!... now m shopping for a few projects! see ya!


LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 comments:

  1. Den er blevet rigtig fin, kjolen. Kamel-farvet eller hvordan? :-)

    Marie-Louise

    ReplyDelete
  2. jo tak.. ja lidt kamel.. mørkere end jeg havde forventet.. men med nogle få ændringer bliver det sikkert fint! ;)

    ReplyDelete