når man tror det ikke kan blive være + forklaring

This post was: 


Okay så jeg skylder jer efterhånden en forklaring på alt det her hurlumhej! i bund og grund, accepterede min skole ikke, at jeg havde det svært efter min fars død. jeg har ikke kunnet sove, hvilket har resulteret i at jeg heller ikke kan koncentrere mig om den samme ting ret lang tid af gangen. Hvilket gør det så godt som umuligt for mig at lave de 5 afleveringer om ugen (hvis ikke flere) som hører til i 2.g! skolen forlangte af mig, at alle afleveringer skulle laves inden eksamnerne! men jeg var simpelthen nød til at sige fra. jeg kunne ikke presse mig selv længere, så i fredags var jeg oppe ved rektor, meldte mig ud af skolen, sagde farvel og god tur til min klasse (som virkelig betyder utrolig meget for mig!). i fredags var jeg også oppe på et andet gymnasium i vejle for at melde mig ind i 2.g. til næste år! nu vil jeg ikke gå i flere detaljer, men i kan jo altid spørge hvis der er noget!
(hvis man skal være lidt optimistisk, så har jeg sommerferie nu, nyder det! og overvejer lidt hvordan jeg kan udnytte min tid bedst nu her)++ men lige som man troede det ikke kunne blive være! En nær ven af familien, min mors bedste veninde (hun er så godt som familie, hvis ikke mere) ligger i koma! lægerne ved ikke om hun overlever... det er bare endnu en ting! og jeg vil ikke kunne klare EN TIL begravelse i 2011! jeg krydser fingre, og håber på gode nyheder i den nære fremtid... det betyder selvfølgelig at jeg er super smadder! yay for optimismen, som lige er røget ud af vinduet!
ikke mere om den sag. som sagt i kan spørge hvis der er noget, men jeg regner med at køre bloggen som altid, evt. med noget mindre tekst, fordi der er ikke så meget at sige lige for tiden!.. men på den gode side (tror jeg) kommer der en masse outfits... bare uden de store ord :)!


i just wanted to explain my situation from last weeks troubles & life changing decisions!: my school didnt accept that i have had a hard time after my fathers death! they forced me to write all of my papers, even though im having a hard time concentrating, because of my lack of sleep. so on friday i decided to drop out, and say goodbye to my wonderful class... i truly love them, but i had to do this for me! next year im starting over at a new school, and i hope it turns out well... so on the positive side, i have summer vecation now, and wondering what would be the best use of my time :)
++ but right when i thought it couldnt get any worse: a close friend of my family(she is basically family) is in a coma... they dont know if she will survive. it is heartbreaking, and another funeral would be devastating! but keeping my fingers crossed, im praying for good news soon!
but of course im very sad! ill run the blog as normal, but without so much text in the posts... but on a brighter note, i have a lot of outfits to show you, and i hope they are just as good without all the words :)!


LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

8 comments:

  1. Det er jeg virkelig ked af at høre. Krydser fingre for at du får lidt mere lys med dig i fremtiden!

    ReplyDelete
  2. Jeg sender masser af gode tanker - det har du vist brug for lige nu:-(

    ReplyDelete
  3. Hold da op, der sker meget om dine ører lige nu. Sender masser af håndkys til dig, og håber du er nogenlunde ok :-)
    Du får lige et "<3" som tak for hjælpen idag!

    Marie-Louise

    ReplyDelete
  4. Det er virkelig ked af at høre ): Det må være en virkelig hård tid... Håber at du kan klare det. Hvordan døde din far ?

    ReplyDelete
  5. Wow, det er jeg ked af at høre. Synes virkelig det er forfærdeligt, at ens gymnasie ikke tager hensyn til, at man har mistet. Og især når det er en af ens forældre. Puha, rystende :)

    ReplyDelete
  6. Aw Nanna I am sorry. I cant believe your school is being so harsh! Its tough now, but I truly believe everything happens for a reason. For a better.
    As far as your friend is concerned, my friend was in a coma last year, and I know how devastating this time can be. If you ever want to talk, do not hesitate to message me (a.fleurdelyss@gmail.com) ok? :)

    ReplyDelete
  7. Det er jeg virkelig ked af at høre Nanna! Men bortset fra det, så håber jeg utrolig meget at du klarer den :-) Btw. så savner jeg dine spørgsmål på formspring :-))) Hehehehhe. Knus.

    ReplyDelete
  8. @ anne: tusinde tak :)
    @frk.forsom: tak! håber det hjælper :)
    @Mapola: jo tusinde tak, og jo jeg er okay, det kan vel kun gå op ad bakke for mig nu :)
    @anonym: selvfølgelig kan jeg klare det...! det er jeg slet ikke i tvivl om! :)
    @Frk.Emma: ja det er bare træls at jeg skal sige farvel til en god klasse.. men ja.. træls :)
    Alyssa: you are truly so sweet and thank you for that!

    @Mathilde: Der er ingen tvivl om at jeg klarer den! det kunne være der kommer et par mere engang imellem, når du mindst forventer det ;)

    ReplyDelete