NoMess - billigere løsning

This post was: 
Gift Box / Acrylic Display Case for Starfirewire Candy Jar Earrings - Free Shipping w/ Jewelry  Purchase


okay, i har vel fattet jeg er vild med det der akryl opbevaring. jeg forelskede mig først i nomess, men de 70 kr. uden levering, er bare ikke lige til at overskue, hvis man som mig, ønsker at have flere forskellige stående, til alt fra vatpinde, mascara og børster!... men jeg ved sku ikke lige hvem der har fået inspiration fra hvem!? fordi dem på det nederste billede(link) koster kun 6 kr.... hold da op!!! syntes altså det er lidt at rippe folk for penge for en omgang plastic! og med lidt søgning på etsy finder man mange andre opbevaringsmuligheder i akryl til ingen penge!   men her er linket i hvert fald til dem ovenover! sry, for anti-mode undlæg for tiden hæhæ!


// Okay this one is for the danish readers.. a designer box, vs. the other one to a fraction of the price... can you guess the designer ones? find the answer here(link) and find the cheap ones there too ;)  sry for the lack of fashion relation lately haha! ;)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment