past - present & my future

This post was: 
Ogaaalnyedewemnq110ocjjm0alclonmkvzryvvbqyyzwn23bc_v_u2funeei7fdi_advjnlncryi9ba98jfpi128c0am1t1uibzalphv8vpo2zmqlrb2lr61fji_large
Tumblr_ljblogpnjs1qhegr1o1_500_largeJeg har lige været på café med mor, for at spise frokost. Vi snakkede om fortiden, Nutiden og fremtiden. Det har helt sikkert været et urimeligt år, både med min fars død og hvad der er sket i denne uge (forklaring følger tirsdag, men for nu kan jeg sige, at jeg har sommerferie). Men jeg kigger på nuet, og tænker på, at intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. begge dele har givet mig muligheden for at tænke over hvad jeg virkelig vil!. Men fremtid har ændret sig meget drastisk på mange måder i 2011, men som sagt er der dukket muligheder op sammetid! Jeg skal jo til Ægypten næste uge, og 1 måned til London for at læse mode på CSM. Nu overvejer jeg så hvad jeg vil bruge tiden på op til når alle andre får ferie. Der er 2 ting som jeg overvejer: 1) købe en hund 2 mdr. før planen, så at jeg skal passe den :)... eller 2) tage 1 måned til Paris alene, for at gøre mit franske bedre!
jeg læner mod den sidste, men det er rart at pludselig have friheden! :)... lang anekdote herfra ;), men et forsøg på at forklare hvor jeg står, håber det er ok ;)
++
men lige nu har jeg planlagt en tur til Roskilde (RUC), for at være hos min bror søndag, og tage til KBH mandag for at shoppe med ham, og gøre ham en smule sommerklar inden Ægypten ;)
I have just come home from lunch at a café with mom. we talked about the past, present and future. the past has not been fair, at least not in 2011. not fair that i lost my dad, and defineatly not fair what i have gone through this week (further info on tuesday, but i can say that i have summer vecation now).. but nothing is so bad that its not good for something! so it has given me the chance to think about what i want! so as you know, im going to Egypt next week, and 1 month in london studying fashion at CSM. so now im wondering what to do the next 2 months! I'm stuck between 2 things...
1) buying the puppy 2 months before we planned, and me being the babysitter the next months!
2) studying french in Paris on my own, in a month!
leaning towards the second one!.. and just trying to explain what the F**k is going on in my head ;).. haha
++ for now, i have planned on going to visit my brother on sunday, and shopping and making him a bit more summer apropriate before egypt ;)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


No comments:

Post a Comment