pink & orange

This post was: 
hope i can do it opposite soon!


++ Jeg kommer nu med en dårlig nyhed! jeg må desværre prioritere, og sige at fra nu af, og det næste stykke tid bliver der kun 1 indlæg om dagen! det gør jeg, fordi så har jeg lidt tid til at lave nogle planlagte indlæg til forhåbentlig hver dag i de 2 uger jeg er væk! ellers ville bloggen bare være helt stille i 2 uger, hvilket jeg heller ikke syntes er så fedt ;) men nu håber jeg det er i orden.. eller det må i egentlig bare leve med ;) regner heller ikke med folk tjekker min blog flere gange om dagen hæhæ ;)??
++ I have some bad news. i have to prioritize. therefor i have decided to only do 1 post a day! that will i will hopefully be ably to schedule a post for everyday in the 2 weeks when im on vecation! i hope that is all right!.. or youll just have to live with it haha! and i dont think anyone is checking my blog more then once a day anyways! ?!?!?? haha
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. lovely mix of colours :)

    http://monsieurmauro.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Aww! But getting your priorities in order is much more important!

    ReplyDelete
  3. Rigtig rigtig fin blog, er nu fast læser. Håber du gider at kigge forbi min (-: Yajunhuang.blogspot.com

    ReplyDelete