preview + life changing

This post was: 
I dag har jeg taget et ret stort valg som ændrer min fremtid drastisk! Jeg skal bl.a. ikke til New York i morgen! i får resten af detaljerne på tirsdag, men det er derfor der kommer et par outfits det næste stykke tid, hvor jeg er hovedløs... jeg har været totalt grædefærdig, men er nu lettet og glad ;) // Today i have made a life changing decision. i am not leaving for NYC tomorrow like planned. you will get the rest of the details on tuesday, but for now im relieved! There will be a couple of outfits where im headless, but that is because i've been sad all week. but I am happy that i have made the decesion now :)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 comments:

  1. vi vil høre hvad det er!?!

    ReplyDelete
  2. tirsdag er det hele på plads ;) så der kan jeg give besked... men jeg kan sige så meget at jeg har sommerferie nu :)

    ReplyDelete
  3. Dont be sad :( But at least the decision you have made has been a relief to you

    ReplyDelete