Så kan i igen kommentere! og meget mere!

This post was: 
(billede fra "beduin telt" eller et turist telt, som jeg kaldte det, midt i ørkenen!)
hvor sej er jeg ikke lige til at rime i overskriften hæhæ!.... Okay, jeg har lidt bøvl med det her layout!. men nu skulle man i hvert fald kunne kommenterer på indlægene igen! (tak for at gøre mig opmærksom på det)! Jeg har tilføjet "read more" funktionen, men det er ikke liiige alle som
 elsker den ... men nu laver jeg sku en afstæming hæhæ! jeg syntes nemlig det gør bloggen mere overskuelig, og så kan man selv vælge, om man vil se på det ævl jeg skriver eller ej! men nu får vi at se hvad i siger ;)
- okay so i've added the "read me" function, which is one not everyone likes! i think its smart, that way people can choose if they want to read my blabber or not, if it looks interesting... but im gonna make you vote haha! if you have any more truoble in my new layout, please tell me! :)
LOVE NANNA

No comments:

Post a Comment