se hvem der dukkede op i min indbakke

This post was: 
Jow jow. mit outfit er blevet valgt til en del af ugens tendens... og seriøst hvem kan ikke blive glad af gul? har lige købt 2 mere i går... og satser på at jeg ikke ligner en påskekylling!
men hey, er lidt stolt, var ellers på vej til at opgive stylegallery, syntes efterhånden det er billedekvaliteten folk bedømmer i stedet for outfittet! haha! mn helt ude i hampen er jeg åbenbart ikke med min stil.. (ellers er jeg bare heldig med det ene outfit hæhæ
+ I går var jeg jo ude at
                                                                                  ...Translation after the jump!

 shoppe i IKEA, og endte med at købe omkring 15 m. stof til 75 kr. da det var rester.. så nu er jeg i gang med at sy en kjole... mere om det senere, nu skal jeg til hygge på mit gamle gymnasie! SES

My outfit was chosen, to show the weekly trends in scandinavia! so proud! that must mean that my style sense isn't totally lost... or i was just lucky haha! yeasterday i was in IKEA shopping! i ended up buying tons of left over fabrics for no money! so now im sewing!!! can't wait to show you!... or finish it haha! ;)
LOVE NANNA

1 comment:

  1. fed blazer! :D

    http://kedsomhedkageogkastanier.blogspot.com/

    ReplyDelete