Shop amok...

This post was: 

mere gennemsigtigt opbevaring til samlingen!  lækkert.. og til en 10'er er der jo ikke noget at sige til det ;) // more clear storage to my collection. i like them, and they were cheap! ;)
 fine øreringe.. i FJER! hæhæ! /// nice earrings from the dollar store, feathers! hehe

Og jeg fik endelig lavet om på mit skrivebord.. før var det sådan grimt i træ noget, og med maler-klatter hæhæ! men med lidt gennemsigtigt plastik bogbind, og noget fint farverigt gavepapir. så fik jeg gjort mit værelse lidt mere personligt igen, til 30 kr fra netto ;)
... og så de der kroge, også fra TIGER, super fine, og til mine tasker osv ;) yay!
///   i finally changed my desk. my little diy.  some clear plastik gift wrap, and coloured gift wrap...  a little splash of color. and the hooks for my purses! i like it :)! i like things to keep things in order.. although i tend to make EVERYTHING a mess haha!
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


3 comments:

  1. Hvor har du købt dine opbevaring? :) Det er satme billigt!

    ReplyDelete
  2. de øverste fra TIGER de nederste fra Netto.. men du kan finde en masse lign. på ebay & etsy :)

    ReplyDelete