Svar på spørgerunden: video del 1

This post was: 
Hold da op jeg lyder underlig på video ;)... men jeg håber i kan høre det hele, og ligesom fornemme det :)
er det en god idé med videoer? og skal der flere af dem :)??
This is the answers to the questions i've been asked lately... my answers in english, part 1 will be up tomorrow :)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::




2 comments:

  1. hvor du fin nanna! <3
    - haha ja, guud hvor lyder du anderledes :D
    min mor og far køre til odense imorgen, så har mega meget lyst til at kigge forbi da jeg kun har to timer på gym. imorgen (dukker ikke op). tjaa men glæder mig til den 13-14 maj ;)

    ReplyDelete