to buy list - NYC

This post was: 
Et par af de ting jeg går efter i NYC! er nød til at lave en liste, ellers køber jeg bare det hele og bliver grebet af stemningen hæhæ! I går sov jeg endelig "længe" og jeg følte at jeg sov igennem for første gang i over 2 mdr. ! yay... jeg sov til kl 8:30!!!  men er stadig træt, og er begyndt at kludre rundt i ord og sætninger fordi alt er rodet i mit hoved.. hæh!

A couple of the things im looking for in NYC!. i have to make a list, or else ill be grabbed by the moment and buy everything!. Yeasterday i finally slept in! or i slept untill 8:30 in the morning.. normally i wake up at 7:30 and can't sleep any longer at all! but im still tired haha! and im starting to mumble and mix words togeather, because everything in my head is mixed haha! :)
LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


No comments:

Post a Comment