wardrobe check - pastel pink tops

This post was: 




Jeg var faktisk ret meget imod den der fesen pinke farve... men jeg syntes nu den er super fin og feminin, og med en smule råt gør det sig ekstra godt ;) man skulle næsten tro at jeg er en omvandrene reklamesøjle for H&M! alle disse toppe er derfra (undtaget den med skelet hovedet som er fra Zara). Og ikke nok med det, så kan jeg samtlige priser uden af. det er faktisk lidt skidt, fordi når jeg ser min veninde komme i en ny ting fra H&M, genkender jeg den med det samme, inkl. hvad den har kostet! bum bum!
I kan se hvordan jeg bruger de her toppe utroligt meget; her, her, her, her, her, her, her  & her & her

Okay so here is my pale pink tops. i actually think they are so fine and pretty and with some added roughnes in an outfit, uhh just perfection! I think im probeble a waling commercial for H&M.. everyone is from there.. except the skull, which is from zara. i know most of H&Ms prices... damn thats not a good thing!!
well... the pale pinks! i love them! and i usually go back to them when in doubt!
so you can see some outfits:  here, here, here, here, here, here, here  & here & here

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment