wardrobe check - tights

This post was: 


nu hvor jeg det næste stykke tid ikke er hjemme, eller i nærheden af internettet, vil jeg i stedet lave en ny slags indlæg! hvert indlæg viser jeg jer noget nyt fra mit klædeskab under et tema. Temaet kan være alt fra strømpebukser til prikker eller nederdele! Nu for vi at se hvad i syntes... og i må til enhver tid komme med forslag til hvad det næste kunne være... eller bare fortælle mig ærligt hvis det er røv sygt hæhæ ;)
se outfits: her, her, her, her & her! ++ I første omgang bliver det mine strømpebukser... jeg er bare ikke en buksepige, og hader at prøve bukser! syntes de koster mange penge, og skifter hver sæson! jeg vil meget hellere have strømpebukser som kan skifte ens stil fuldstændig til ingen penge!  Mine strømpebukser er en blandet omgang! alle de sorte er typisk bare når jeg finder nogen på tilbud!. andre er fra Tiger og asos som typisk har gode tilbud til omkring 13-30 kr, for et fint par ;)... er faktisk kommet i tanke om at jeg har 3 mere... og et par blomstret hæhæ! nå men mønstrer og farver og jeg syntes det er en snild måde at følge tendenser ;)
nok sludder for nu ;)



Okay so since im not able to blog the next 2 weeks, ill instead do a new kind of posts, where i show something from my closet under a theme. the theme can be colors, patterns, or even skirts or pants or something like that... so now we will see how it goes. i hope you like it! and you can come with ideas for themes! or just tell me if its really boring haha! ;)
See outfits with the tights: here, hereherehere & here!
++ this time its my tights. i have a rather large collection by now. its for me and easy way to follow trends, without spending a fortune. and im not a pants kinda girl.. i like them, but hate shopping for them, and they are expensive, and i hate using a lot of money on one item haha!
well many of my tights are from cheap stores, and usually found on sale on the internet... ike asos.com! and now that im thinking about it, i actually have 3 more pairs.. and a pair with flowers haha!

enough for now.. please tell me if this kinda thing is too boring ;)

LOVE NANNA
______________________________________________________________________::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No comments:

Post a Comment