mine dates med bloggere

This post was: 
mens jeg sidder og hygger i aften solen, og glæder mig til fredag, så syntes jeg nu lige i skulle ha noget at læse! flinke mig (hæhæ)
++ anyways, jeg har et par dates til gode med diverse veninder, deriblandt 3 bloggere!..

Den første er Lena! flinke Lena fra efterskolen.. vi går på samme gl. elevhold, så inden den sidste opvisning om snart, skal vi hygge! i kan finde hendes blog her! (link)

Den anden tøs er fra gymnastik! hun hedder Joanna, og blogger fra The Eyes Have It... flink pige!! :) så der skal jeg lige have reserveret en dag med hende!
Sidst men ikke mindst er der en blogger som egentlig virker meget flink ;)... ej det er hun også! men i hvert fald hun blogger ved High Waist/. som jeg har fortalt om før.. ! ;)
nyd jeres mandag med disse bloggere..
//SES

1 comment: