Cheap thrills (ebay links)

This post was: 
okay så jeg er blevet en smuule afhængig... syntes sku ebay fortjener et shout-out på bloggen ;)
så jeg har samlet en stak links, til ting jeg overvejer at købe! og jeg er nerrig, med stort N, så det er kun billige ting og tilbud. ;) så derfor vil jeg dele mine links med jer!

men men men!! det slutter ikke her. jeg er forhåbentlig ikke den eneste der har gemt og overvejet nogle ting fra Ebay, så kom gerne med jeres link, så jeg kan gør det her engang til, og vi andre kan savle over billige herligheder ! :)
så nu bliver i spammet! del 1! ;)

Okay so i love checking out ebay for great deals. i save a bunch of links, wondering if i should buy them! so i would like to share my links with you! these have taken some time to find, but i would so buy each one here!
but it hopefully dosnt stop here! i hope im not the only one gathering ebay links! so please share with me, the stuff you have found, so i can do a part 2 later on! :)
SKO/shoes:
prices are including delivery// priser er inkl. fragt
click on the price to go to the link// klik på prisen for at købe skoen! 
begge: 250kr //   both 22 gbp  (link1 // link 2)

Begge 286 kr  // both 33 gbp! (link1 // link 2)
245 kr  - 29 gbp! (link!)

3 comments:

  1. Love those shoes with roses print :))))

    MonsieurMauro

    ReplyDelete
  2. Super fede sko! Jeg er specielt vild med det sidste par :-)

    /Christina Lerche
    www.christinaswardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I love the floral shoes. So beautiful!

    x
    www.lostinthehaze.com

    ReplyDelete