choker!

This post was: 
Det er vidst ved at være på tide at jeg viser jer den her fine sag! det er en gammel en som min far gav til min mor. min mor besluttede så engang for 82782 år siden, at hun ikke længere skulle bruge sølv, men i stedet guld, da det klædte hendes hud type. derfor har jeg overtaget rigtig mange af hendes sølv smykker; heriblandt den her.
ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke har vist jer den, fordi jeg er rigtig glad for den. men det ser ud til at det bare er "the shizzle" som de fleste i blog land sukker efter (?!?!).
syntes det fine ved den, er at den ligger så flot på kravebenenenenen.. og det er virkelig bare et overset sted, som er utrolig smukt! og også rart at min er å robust, og ikke tynd, som mange er :)
++ jeg har stadig ikke fundet mine fandens nøgler. og i dag har bare vist sig at være en LORTEDAG! sidste gang jeg sagde jeg havde sådan én, døde min far, så nu må jeg hellere passe på hvad jeg siger :) og jeg har seriøst haft 4 forskellige sæt tøj på i dag... og nej nattøj er ikke talt med! :)
NU VIL JEG.. gå ind og se for lækker til LOVE! i know vild ungdom du ;) nok for nu.. ses ... homies! :)

its probebly about time i show you this! i got it from my mother, who wore it when she was younger! it needs to be polished, but i truly love it. dont know why i didnt show it before, because it seems everyone in the blog world is obsessing over these beauties! it is quite wonderful.. laying softly above the collarbone! and the collerbone is actually truly beautiful, dont know if im the only one who thinks so!??! but im obsessing! haha! :)
++ today has been horrid, lost all my keys, 2 car keys, house, bike, im telling you everything! BAH! but no worries, ill get it (i better get them back!) and today i have seriously worn 3 different okay maybe 5 different outfits! not counting PJ's!i know im crazy! yucky day, but from tomorrow itll all be good again!
hope your wednesday is much better!
see ya! :)

6 comments:

  1. oh thaaanks, how cute! :))
    i do like your blog, too :) ♥

    ReplyDelete
  2. Hvor er den bare fin! Jeg er dybt misundelig!

    Og at den har historie gør den jo bare endnu finere! :)

    ReplyDelete
  3. Hvor er den fin.
    Det er da slet ikke så tosset at overtage smykker;)

    ReplyDelete
  4. Den ser rigtig lækker ud - jeg elsker smykker med en historie, så jeg bliver altid rigtig glad når jeg 'arver' fra mine mødre (hurra for to!).

    Jeg er helt enig, kravebenene er oversete!

    ReplyDelete
  5. wow! love it! xo

    brittanyandbrittany.blogspot.com

    ReplyDelete